info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Andrássy Palota

1061 Budapest, Andrássy út 9.
ID: andrassypalota
  • Bérleti díj min.

    16 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    17.5 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    480

  • Max. kiadó iroda

    1095

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 5.7 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 3 év
  • Teljes terület: 8462 nm
  • Közös területi arány: 17 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 1889
  • Zöld minősítés: BREEAM
  • Parkolási díj: 110 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 1995
  • Raktár B. díj: 8 €/hó/nm

Andrássy Palota bemutatása

Az Andrássy Palota 1889-ben Kallina Mór tervei alapján, neo-reneszánsz stílusban készült. Az Andrássy úti szárny felújítása megőrizte és helyreállította az eredeti épület minden építészeti értékét. A Paulay Ede utca épület egy teljesen modern formavilágú, ún. "nyitott" kialakítású terület. Az Andrássy Palota Budapest szívében az Andrássy úton helyezkedik el. Az irodaterületek egyaránt alkalmasak hagyományos, úgynevezett cellás és egyterű, open-office elrendezésre. 

Az Andrássy út a főváros kiemelt fontosságú, védett útvonala, egyben Budapest reprezentatív sugárútja. A két szárnyból álló magas színvonalú épületegyüttes mind az Andrássy, mind pedig a Paulay Ede utca felől megközelíthető. Az Andrássy Palota számos kényelmi szolgáltatást biztosít a bérlők számára, mint például: kerékpár tároló, üzlethelyiségek, konferencia terem, exclusive recepció, elektromos autó töltő, étterem, 24 órás portaszolgálat, cégtábla kihelyezési lehetőség, terasz/tetőterasz, panorámás terasz és Wi-Fi a közös területeken. 

Az Andrássy Palota műszaki jellemzői: nyitható ablakok, 4 csöves Fan-Coil, belső árnyékolók, friss levegő ellátás, álpadló, álmennyezet, optikai kábel, lift az épületben, CCTV, kártyás beléptető rendszer, prémium minőségű kivitelezés, teljeskörű üzemeltetés, belsőépítészeti tervezés, nagy, min. 3m belmagasság és klimatizált irodák. 

Az Andrássy Palota Budapest szívében, az Andrássy úton található, számos metró-, busz-, trolibusz- és villamos vonal közelében. Kávézók, éttermek, rendezvényterem, kulturális és szórakozási lehetőségek, ruhatisztító, fitnesz és jóga klub, élelmiszerboltok, gyógyszertár, szálloda, bankok találhatók az épület közvetlen szomszédságában.

Szolgáltatások

  • Kerékpár tároló
  • Üzlethelyiségek
  • Konferencia terem
  • Exclusive recepció
  • Elektromos autó töltő
  • Étterem
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Panorámás terasz
  • Wi-Fi a közös területeken

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Belső árnyékolók
  • Friss levegő ellátás
  • Álpadló
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Prémium minőségű kivitelezés
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Nagy, min. 3m belmagasság
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Andrássy Palota bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

1.    Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
2.    Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
3.    Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
4.    Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
5.    A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
6.    A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.