info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Aréna Corner

1087 Budapest, Hungária Krt. 40-44.
ID: arenacorner
  • Bérleti díj min.

    14.5 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    15.9 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    700

  • Max. kiadó iroda

    9007

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 2200 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 29457 nm
  • Közös területi arány: 5.52 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2007
  • Zöld minősítés: BREEAM in-Use
  • Parkolási díj: 90 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2018
  • Üzlet B. díj: 14.5-15.9 € /nm/hó

Aréna Corner bemutatása

Budapest egyik legimpozánsabb irodafejlesztése, a kiváló elhelyezkedésű Arána Corner, a Hungária körút - Kerepesi út sarkán épült, a Stadionok metróállomás közvetlen közelében. A 2007-ben átadott A kategóriás irodakomplexum mintegy 24.000 m2 irodaterületet és 3.500 m2 kereskedelmi területet kínál 8 szinten, 3 egymással közvetlenül csatlakoztatható irodatoronyban. Az egyes tornyok mérete 9.000 - 10.000 m2, a legnagyobb egybefüggő irodaterület 4400 m2 egy szinten. Az irodaterületek egyaránt alkalmasak hagyományos, úgynevezett cellás és egyterű, open-office elrendezésre. 

Az Aréna Corner számos szolgáltatás könnyíti meg az iroda bérlők mindennapjait: raktárbérlési lehetőség, kávézó, vendégparkoló, üzlethelyiségek, konferencia terem, exclusive recepció, bevásárlóközpont a közelben, étterem, ATM, belső park, 24 órás portaszolgálat, mélygarázs, cégtábla kihelyezési lehetőség, recepció, biztonsági szolgálat, saját vizesblokk, teakonyha és kiváló tömegközlekedés. Az Aréna Corner műszaki jellemzői: nyitható ablakok, 4 csöves Fan-Coil, friss levegő ellátás, álpadló, épület felügyeleti rendszer, álmennyezet, optikai kábel, lift az épületben, CCTV, kártyás beléptető rendszer, tűz/füst érzékelő rendszer, szerver szoba, hangszigetelt ablakok, nagy sebességű felvonó, kamera rendszer, sprinkler, teljeskörű üzemeltetés, akadálymentesített épület, belsőépítészeti tervezés, magas minőségű kivitelezés és klimatizált irodák. 

Az Aréna Corner közvetlen közelében több étterem, kávézó, vásárlási és kulturális lehetőség, egészségügyi intézmény, posta és kormányhivatal helyezkedik el. Az Aréna Corner Irodaház az egyik legjobb tömegközlekedési lehetőségekkel rendelkezik a városban, mivel nemcsak a kettes metróvonal, de az egyes villamosvonal, továbbá számos trolibusz és busz található mindössze pár száz méterre az épülettől. Tömegközlekedési eszközök: Metró: M2, Busz: 95, 195, 130, 908, 80-as, Villamos: 1, 1A. Az Arena Corner könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel, kerékpárral és autóval egyaránt, és a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 30 perc autóval.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Kávézó
  • Vendégparkoló
  • Üzlethelyiségek
  • Konferencia terem
  • Exclusive recepció
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Étterem
  • ATM
  • Belső Park
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Teakonyha
  • Kiváló tömegközlekedés

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Friss levegő ellátás
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Szerver szoba
  • Hangszigetelt ablakok
  • Nagy sebességű felvonó
  • Kamera rendszer
  • Sprinkler
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Akadálymentesített épület
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Aréna Corner bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.