info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Belle Epoque Irodaház

1012 Budapest, Márvány utca 18.
ID: belleeoffice
  • Bérleti díj min.

    15.9 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    16.9 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    76

  • Max. kiadó iroda

    260

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 6 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 3 év
  • Teljes terület: 1113 nm
  • Közös területi arány: 10 %
  • Parkolás: Felszíni
  • Építés éve: 2003
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 110 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2018
  • Üzlet B. díj: 15-25 €/hó/nm

Belle Epoque Irodaház bemutatása

A Belle Epoque Irodaház „A” kategóriás kiadó irodákat kínál az 1. kerületben a Déli-pályaudvar közelében. A földszinten és hat emeleten összesen 1113 m² bérbe adható iroda terület áll rendelkezésre, amelyen egyterű és cellázott iroda egyaránt kialakítható. Az irodaházban modern és jól felszerelt exkluzív iroda területek találhatóak, a 6. emeleti iroda terület impozáns terasszal rendelkezik, kizárólagos használattal. 

A Belle Epoque Irodaház kártyás beléptető rendszer, rugalmas iroda terület kialakíthatóság, színvonalas felszerelt teakonyha, minden szinten mellékhelyiség és lift biztosítja az iroda bérlők kényelmét. A 6. emeleti iroda területen kialakított kamerával ellátott beléptető és riasztó rendszer, cat 6-os kábelkiépítés, védett optikai kábel és hűtött szerver szoba került kialakításra. Az irodaházban ez az egyetlen olyan iroda terület, ami rendelkezik kizárólagos használatú terasszal. A nappali portaszolgálat és a kártyás beléptető rendszer biztosítja az iroda területek rugalmas használatát. Az irodaház akadálymentesített, az iroda területek hűtéséről fan-coil rendszer gondoskodik. 

A Belle Epoque Irodaház dél-budai lokációban helyezkedik el, csendes – mégis gépkocsival és tömegközlekedési eszközökkel rendkívül jól megközelíthető. Az irodaháztól mintegy 5 perc séta M2 metró, a villamos, busz és a vasútállomás. Autóval az M1-M0 és M7 autópályák, valamint az Erzsébet híd is könnyen elérhető. Az irodaházban igény szerint dedikált és zárt felszíni parkolóhely bérelhető. Az irodaház közelében számos étterem, sportolási lehetőség és egészségügyi szolgáltató található, könnyen elérhető a MOM Park és a Mammut Bevásárlóközpont.

Szolgáltatások

  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • ATM
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Felszíni parkoló
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Állatbarát irodaház
  • Saját vizesblokk
  • Panorámás irodák
  • Teakonyha
  • 12 órás portaszolgálat

Műszaki jellemzők

  • 2 csöves Fan-Coil
  • Nyitható ablakok
  • Álpadló
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Split klíma
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Riasztó rendszer
  • Beléptető rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Akadálymentesített épület
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Belle Epoque Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.