info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Buda Center Irodaház

1016 Budapest, Hegyalja út 7-13.
ID: budacenter
  • Bérleti díj min.

    13.5 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    14.5 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    156

  • Max. kiadó iroda

    1098

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 3000 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 5912 nm
  • Közös területi arány: 3.7 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 1991
  • Zöld minősítés: BREEAM
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2015

Buda Center Irodaház bemutatása

MODERN KIALAKÍTÁS, PANORÁMÁS IRODA: A BUDA CENTER IRODAHÁZ EGY FELÚJÍTOTT, „A” KATEGÓRIÁS IRODA ÉPÜLET

Az 1. kerületben, a Hegyalja úton, a MOM Park közelében található Buda Center Irodaház "A" kategóriás kiadó irodákat kínál. Az irodaház 1991-ben készült el, és az egyik első olyan nemzetközi színvonalú irodaház volt Budapesten. Az épület közel 6.000 m² irodaterületet kínál, valamint egy kétszintes mélygarázs is része az ingatlannak.

2015-ben az irodaház felújításon esett át, így frissült és modernizálódott a belső terek és infrastruktúra. A felújítás révén az épület korszerűbbé vált, megfelelve a mai üzleti követelményeknek és kényelmi színvonalaknak.

Fény, Tér és Kényelem: A Buda Center Irodaház Új Dimenziója

Az irodaterek hatékonyak és modern kialakításúak, valamint bőséges természetes fény ömlik be bennük. A Buda Center Irodaházban összesen 5913 m² bérbe adható „A” kategóriás iroda terület található, mely a földszinten és hat emeleten helyezkedik el. Ezek a területek alkalmasak munkaállomások kialakítására, akár egyterű, akár cellázott irodák formájában.

Az irodaházban fan-coil rendszer biztosítja a megfelelő hőmérsékletet és klímavezérlést, mely egyedi hőmérsékletszabályozást tesz lehetővé minden irodában. Minden iroda területhez teakonyha és mosdó tartozik, ami hozzájárul a munkavégzés kényelméhez és hatékonyságához.

A Buda Center Irodaház tetején egy 200 m²-es panorámaterasz található, mely csodálatos kilátást nyújt a környező területekre. Ennek a terasznak a használata az iroda bérlők számára elérhetővé válik, így lehetőség nyílik egy kis friss levegőn való pihenésre vagy akár munkavégzésre is.

A Buda Center irodaház hosszúkás alaprajza miatt minden egység bőséges természetes fényben részesül, így a kilátás élvezete sem csupán a panoráma-irodák kiváltsága. Ez a térbeli elrendezés lehetővé teszi, hogy az egész épületben élvezhessék a dolgozók a környező táj és a természetes fény adta előnyöket.

A Buda Center Irodaház különleges jellemzői teszik azt ideális választássá üzleti tevékenységek számára.

  1. Modern és Hatékony Irodaterek: Az irodák modern kialakításúak és hatékony elrendezésűek, amelyek alkalmasak különféle munkaállomások és irodatípusok kialakítására, így maximális rugalmasságot biztosítva a bérlők számára.

  2. Bőséges Természetes Fény: Az irodaház tervezése során kiemelt figyelmet fordítottak a természetes fény maximális kihasználására, ami javítja a munkakörnyezet minőségét és a dolgozók jólétét.

  3. Kiemelkedő Kényelmi Szolgáltatások: Minden iroda teakonyhával és mosdóval rendelkezik, valamint a helyszínen fan-coil rendszer biztosítja a megfelelő hőmérsékletet és klímavezérlést, ami hozzájárul a munkavégzés kényelméhez és hatékonyságához.

  4. Exkluzív Panorámaterasz: A 200 m²-es panorámaterasz lenyűgöző kilátást nyújt, és lehetőséget kínál a friss levegőn történő pihenésre vagy munkavégzésre, ami egyedülálló előnyt jelent.

  5. Kiváló Megközelíthetőség és Parkolási Lehetőségek: Az irodaház könnyen megközelíthető tömegközlekedési eszközökkel és autóval egyaránt, és kétszintes mélygarázzsal rendelkezik, amely biztonságos parkolási lehetőséget nyújt, megkönnyítve ezzel az irodába érkezők és ott dolgozók mindennapjait.

Elérhetőség és Kényelem a Buda Center Irodaházban: Üzleti Lehetőségek a MOM Park Közelségében

A Buda Center Irodaház könnyen megközelíthető tömegközlekedési eszközökkel és autóval egyaránt, így ideális választás lehet azoknak, akik kiemelten fontosnak tartják az elérhetőséget és a kényelmet.

Az épületegyüttesben található kétszintes mélygarázs biztonságos parkolási lehetőséget biztosít a gépjárműveknek. Ez jelentős előnyt nyújt az irodába érkezők és dolgozók számára, különösen a városi parkolási nehézségek tekintetében.

A Buda Center Irodaház a Hegyalja úton helyezkedik el, közvetlenül az Erzsébet híd és az M1-es és M7-es autópálya tengelyén, ami könnyű megközelíthetőséget biztosít az autós forgalom számára. Az elhelyezkedése továbbá közel van a Gellért-hegyi Citadellához, valamint számos szálloda, étterem és sportlétesítmény található a közelben.

A MOM bevásárlóközpont gyalogosan is könnyen elérhető távolságban van az irodaháztól, így széles választékú üzleteket és szolgáltatásokat kínálva teszi lehetővé a dolgozók számára a bevásárlást és az egyéb tevékenységeket. Ez az elhelyezkedés kiváló lehetőséget biztosít a kényelmes és hatékony munkavégzéshez, valamint az üzleti és szabadidős tevékenységek egyidejű elvégzéséhez.

Szolgáltatások

  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • Tetőkert
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat

Műszaki jellemzők

  • 2 csöves Fan-Coil
  • Nyitható ablakok
  • Friss levegő ellátás
  • Álmennyezet
  • Külső árnyékolók
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Kamera rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Buda Center Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.