info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Christies Irodaház

1013 Budapest, Krisztina Krt. 32.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: christiesiroda
  • Bérleti díj min.

    17 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    17 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 1790 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 3 év
  • Teljes terület: 2600 nm
  • Közös területi arány: 10 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 1999
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 160 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2018

Christies Irodaház bemutatása

A Christies Irodaház modern "A" kategóriás kiadó irodákat kínál Buda elegáns, központi részén, a Lánchíd és a Déli Pályaudvar közelében. Az irodaház 2018-as modern trendeknek megfelelő felújítása egy rendkívül reprezentatív megjelenést kínál az itt irodát bérlők számára. A földszinten és öt emeleten összesen 2600 m² bérbe adható iroda terület áll rendelkezésre, amelyek egyéni igényeknek megfelelő iroda terület kialakítást tesz lehetővé.

Christies Irodaház belső udvara igazi harmóniát biztosít a nyüzsgő budai környezetben a flexibilis, akár kertben történő munkavégzésre vágyóknak. Az irodaházban saját épületmenedzsment, valamint állandó takarító- és karbantartó szolgálat áll az iroda bérlőink rendelkezésére, emellett 24 órás recepció és kártyás beléptető rendszer biztosítja az iroda területek rugalmas használatát. 

A Christies Irodaház elhelyezkedése ideális olyan cégek számára, amelyek kisebb vagy közepes méretű kiadó irodát keresnek. Az iroda épület az 1. kerület szívében a Vár alatt, a Déryné étterem szomszédságában helyezkedik el, közel a Déli Pályaudvar metró megállójához. Christie's Irodaház mind személyautóval, mind pedig tömegközlekedéssel rendkívül könnyen megközelíthető. Az irodaház közelében számos villamos és buszjárat érhető el: Villamos: 18, 18A, 118, 47, 56 Busz: 4, 78, 105. Metró: A Déli Pályaudvar metrómegálló 5 percre található az irodaháztól.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Parkosított belső udvar
  • Belső Park
  • Belső udvar
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat

Műszaki jellemzők

  • 2 csöves Fan-Coil
  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Belső árnyékolók
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Központi fűtés
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Riasztó rendszer
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Szerver szoba
  • Hangszigetelt ablakok
  • Prémium minőségű kivitelezés
  • Kamera rendszer
  • Sprinkler
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Akadálymentesített épület
  • Kettős betáp
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Christies Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

1.    Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
2.    Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
3.    Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
4.    Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
5.    A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
6.    A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.