info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Csalogány 43 Irodaház

1027 Budapest, Csalogány utca 43.
ID: csalogany43
  • Bérleti díj min.

    15 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    17 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    697

  • Max. kiadó iroda

    3250

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 3200 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 3250 nm
  • Közös területi arány: 8 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2020
  • Zöld minősítés: BREEAM
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.

Csalogány 43 Irodaház bemutatása

A Csalogány 43 Irodaház modern "A" kategóriás kiadó irodákat kínál Buda egyik legnagyobb és legfrekventáltabb terének, a Széll Kálmán térnek a közvetlen közelében. A Csalogány 43 Irodaház földszintjén egy nagy LIDL áruház, e fölött, az első emelet egészén, illetve a második emelet egy részén - a lakásoktól függetlenül megközelíthető - irodák kerültek kialakításra. A földszinten és két emeleten összesen 3250 m² bérbe adható iroda terület áll rendelkezésre. Az irodaház 2020-ban került átadásra, korszerű, változatos irodáink közt talál kis alapterületű, napfényes irodát épp úgy, mint egybefüggő iroda területet. 

A Csalogány 43 Irodaház teljes egészében légkondicionált, saját teakonyha, lakásoktól függetlenül megközelíthető, önálló lépcsőházakkal és liftekkel rendelkezik. Az irodaházban számos szolgáltatás könnyíti meg az iroda bérlők mindennapjait, többek között: a kitűnő elhelyezkedés, 24 órás portaszolgálat, épület-felügyeleti rendszer, kártyás beléptetőrendszer, vendégparkoló, teraszok és friss levegőellátás. A gondos tervezői munka által az épület különleges homlokzata meghatározó, továbbá nincs szükség klímára: az irodákban is padlófűtés- és mennyezet hűtés-fűtés kerül kiépítésre, biztosítva ezzel a bérlemények téli-nyári temperálását. 

A Csalogány 43 Irodaház Pest belvárosa könnyen és gyorsan megközelíthető, a könnyedén elérhető Mammut Bevásárlóközpont üzletein kívül a jól kiépült környezetnek köszönhetően a környéken több üzlet is kényelmes bevásárlási lehetőséget biztosít az iroda bérlők számára. A Duna part pár perc sétával elérhető, az utcából egyedülálló kilátás nyílik a Parlamentre. Az irodaház gépkocsival, valamint gyalogosan és tömegközlekedéssel is könnyen elérhető. A Széll Kálmán tér közelségének köszönhetően érkezhetünk a 2-es Metróval, továbbá a 4-6, 17, 19, 41, 56, 59, 61-es villamosokkal és a 11, 39, 111, 21-es buszokkal.

Szolgáltatások

  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Konferencia terem
  • Elektromos autó töltő
  • Étterem
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Panorámás irodák
  • Panorámás terasz
  • Teakonyha
  • Kiváló tömegközlekedés

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Friss levegő ellátás
  • Hőszivattyús fűtés/hűtés
  • Álpadló
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • Mennyezet fűtés/hűtés
  • Kártyás beléptető rendszer
  • LED világítás
  • Prémium minőségű kivitelezés
  • Sprinkler
  • Akadálymentesített épület
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Csalogány 43 Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.