info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Dexagon Irodaház

1117 Budapest, Fehérvári út 50-52.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: dexagoniroda
  • Bérleti díj min.

    11 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    12 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 1050 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 3 év
  • Teljes terület: 6029 nm
  • Közös területi arány: 6.22 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2005
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 95 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2016

Dexagon Irodaház bemutatása

Az „A” kategóriás Dexagon Irodaház 2005-ben épült, melyben mélygarázs, földszint és 6 irodaszint került kialakításra. Az irodaház, a 11. kerületben, a Fehérvári úton 6029 négyzetméteren kínál kiadó iroda területek. A Dexagon Irodaház két külső homlokzata a Fehérvári útra és a Prielle Kornélia utcára, valamint a két belső homlokzat az irodaház udvarán zöldellő kertre néz. A mediterrán hangulatot tükröző Dexagon Irodaház terei tökéletesen alkalmasak elegáns üzlethelyiségek, ügyfélszolgálati irodák, valamint hagyományos irodaterületek kialakítására. 

A műszaki megvalósítás során légkondicionáló, füstérzékelő, nyitható ablakok, álpadló került kialakításra, valamint 24 órás biztonsági- és portaszolgálat áll a bérlők rendelkezésére. A hatékony alaprajzoknak és a rugalmas válaszfalazásnak, valamint az épületen belüli raktározási lehetőségnek köszönhetően a Dexagon az egyik legköltséghatékonyabb „A” kategóriás irodaház Dél-Buda központjában. Az irodaház 2005-ben épült, folyamatosan karbantartott és modernizált iroda épület. Az autóval érkező bérlők számára dedikált parkoló hely bérelhető az irodaház mélygarázsában. Az irodaház rendelkezik vendégparkolóval mely kényelmessé teszi a vendégek parkolását. Bérlőink számára elérhető az épületben étterem és kávézó. 

A DEXAGON Irodaház Budapest 11. kerületében található a Fehérvári út - Prielle Kornélia utca sarkán. Az épület könnyen megközelíthető mind gépkocsival, kerékpárral mind tömegközlekedési eszközökkel (4, 18, 41, 47 villamos, 3, 10, 14, 103, 114 busz), valamint a 4-es metró Fehérvári úti megállója gyalogtávra található. Az irodaház közvetlen közelében különböző szolgáltatások és kereskedelmi létesítmények találhatók, amelyek kényelmet és kényelmi lehetőségeket kínálnak a bérlőknek.

Szolgáltatások

  • Kávézó
  • Vendégparkoló
  • Díjmentes parkoló övezet
  • Étterem
  • Belső Park
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Kiváló tömegközlekedés

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Belső árnyékolók
  • Optikai kábel
  • Split klíma
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Kamera rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Dexagon Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.