info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

EcoDome Irodaház

1016 Budapest, Mészáros utca 13.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: ecodome
  • Bérleti díj min.

    16 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    18 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 999 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 5000 nm
  • Közös területi arány: 5.6 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2018
  • Zöld minősítés: LEED
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.

EcoDome Irodaház bemutatása

Ecodome Irodaház „A” kategóriás kiadó irodákat kínál az 1. kerületben, a Déli Pályaudvar közelében. Az irodaház élhető környezetet biztosít Bel-Budán, az iroda területek lélegzetelállító panorámával rendelkeznek. A modern iroda területek nagyon világosak, optimális mélységűek, amelyek nagyobb egybefüggő iroda igények kiszolgálásra is alkalmasak, szintenként átlagosan akár 1000 m2-es elérhető. 

A komoly tervezési és a fejlesztői tapasztalatnak köszönhetően az Ecodome Irodaház költséghatékony és teljes mértékű fenntarthatósággal bír a modern és egyedülálló zöld irodaházak közt Budapesten. Az Ecodome Irodaház LEED PLATINUM minősítéssel rendelkezik. Ritkán látni olyan építészeti megoldásokat, amelyek az Ecodome irodaházat is jellemzik. Már az is meglepetésként hat, hogy a két utca által határolt irodaház Mészáros utcai frontvonalát jócskán beljebb húzták középtájban, így egy nagy, nyitott kert tárul fel az iroda bérlő és a betérő látogató előtt. Az előkert mellett minden szinten teraszok veszik körbe az irodákat, amelyek funkcionálisan is felhasználható tereket jelentenek. Sőt, a tetőterasz méreteinél fogva rendezvények megtartására is alkalmas, innen fentről a budai vár látványa élvezhető. 

Az Ecodome Irodaház Budapest 1. kerületének a nyugati kapujánál van, ahol a Krisztinaváros és a Naphegy beépítése a Mészáros utcánál találkozik. A közelben található a BAH csomópont, az M1/M7 autópálya, az M2 metró és a Déli pályaudvar. Az irodaház a 17, 61-es villamosokkal és 105, 139, 140, 142 buszokkal érhető el. Az irodaház közelében számos étterem, sportolási lehetőség és egészségügyi szolgáltató található, könnyen elérhető a MOM Park és a Mammut Bevásárlóközpont.

Szolgáltatások

  • Kerékpár tároló
  • Parkosított belső udvar
  • Elektromos autó töltő
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk

Műszaki jellemzők

  • 4 csöves Fan-Coil
  • Friss levegő ellátás
  • Álpadló
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Hangszigetelt ablakok
  • Nagy sebességű felvonó
  • Prémium minőségű kivitelezés
  • Beléptető rendszer
  • Akadálymentesített épület
  • Zöld irodaház
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a EcoDome Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.