info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Green Court Office

11134 Budapest, Dózsa György út 144-148.
ID: greencourt
  • Bérleti díj min.

    16.8 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    17 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    379

  • Max. kiadó iroda

    1646

  • Kategória

    A+

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 4.1 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 21000 nm
  • Közös területi arány: 7.9 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2022 Q3
  • Zöld minősítés: BREEAM
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.
  • Raktár B. díj: 8 €/hó/nm
  • Üzlet B. díj: 19-21 €/hó/nm

Green Court Office bemutatása

A Green Court Office Budapest belvárosa közelében, a főváros legaktívabb és legnagyobb üzleti negyedében, a Váci úti irodafolyosó új fókuszpontjában helyezkedik el. A Green Court Office 22.200 m2 bérbe adható területtel rendelkezik egy lakó- és kiskereskedelmi funkciókat is magában foglaló vegyes fejlesztés része, amely egy gyönyörű közös parkot ölel körül. 

Ez az A+ kategóriás Green Court Office a hatékony üzemeltetés érdekében magas kategóriájú energiatakarékos rendszereket, nagy és flexibilis alaprajzi kialakítást kínál, valamint minden szintje saját terasszal és kilátással rendelkezik a tágas belső zöld parkra. Nagyszerű városias környezetének köszönhetően a Green Court Office dolgozói számos szolgáltatást vehetnek igénybe, mint például fitneszközpontok, magánorvosi rendelők, posta, bankfiókok, bank automata stb. Megannyi étterem, élelmiszerbolt és a közeli piac kínál változatos étkezési és vásárlási lehetőséget mindössze pár perc séta távolságra. Budapest legnépszerűbb bevásárlóközpontja, a Westend City Center - üzletek százaival, valamint étkezési és vásárlási lehetőségekkel - szintén sétatávolságon belül található. 

A Green Court Office kiváló elhelyezkedése egyedülállóan jó tömegközlekedést nyújt, mivel az M3 metró-, számos busz- (15, 115, 105, 106, 34) és villamos (14) megállóitól mindössze néhány percnyi sétára található. A főutakkal való közvetlen kapcsolata miatt autóval is könnyen megközelíthető. A trolibusz (75, 79) megállója az épület előtt található, valamint a kerékpárút közvetlenül az irodaház parkoló bejáratánál halad el. Főút összeköttetéssel rendelkezik, Észak és a belvárosi között a Váci úton; valamint Buda felé. Könnyű megközelíthetőség az autópályák és a repülőtér irányába.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Fitnessz terem
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Exclusive recepció
  • Elektromos autó töltő
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Étterem
  • ATM
  • Bank
  • Belső udvar
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Posta
  • Autómosó
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Panorámás irodák
  • Panorámás terasz
  • Teakonyha
  • Magánklinika
  • Parkosított környezet
  • Wi-Fi a közös területeken

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Szünetmentes áramellátás
  • Friss levegő ellátás
  • Hőszivattyús fűtés/hűtés
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Központi fűtés
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Hűtőgerendás fűtés/hűtés
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Szerver szoba
  • Hangszigetelt ablakok
  • LED világítás
  • Nagy sebességű felvonó
  • Kamera rendszer
  • Sprinkler
  • Telefonközpont
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Akadálymentesített épület
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Kettős betáp
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák
  • Épületirányító Rendszer BMS

Szeretne ön is a Green Court Office bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.