info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

HomeWork Irodaház

1027 Budapest, Margit krt. 19-21.
ID: homework
  • Bérleti díj min.

    21.5 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    23.5 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    649

  • Max. kiadó iroda

    3600

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 4.3 € /hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 4729 nm
  • Közös területi arány: 11.53 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2024 Q2
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 150 €/hó/gk.
  • Raktár B. díj: 9 €/hó/nm
  • Üzlet B. díj: 21-22 €/hó/nm

HomeWork Irodaház bemutatása

A HomeWork Irodaház prémium "A" kategóriás kiadó irodákat kínál Buda központi részén, a 2. kerületben, Margit körút és a Rómer Flóris utca sarkán. A HomeWork Irodaház a Codic legújabb fejlesztése melynek keretein belül 3.600 m2 prémium iroda és 15 felső kategóriás lakás valósul meg. A HomeWork Irodaház a változatos irodáink közt talál kis alapterületű, napfényes irodát épp úgy, mint egybefüggő iroda területeket. 

A teljesen felújított park, a nyugodt belső kert és a zöldtető kombinációja újabb 1.300 m2 kellemes zöld környezetet teremt. A Margit körúton és a Rómer Flóris utca sarkán a jelenleginél nagyobb, 500 m2-es park és közösségi tér várja az épület dolgozóit és természetesen nyitva áll majd a lakosság előtt is. Nagyszerű városias környezetének köszönhetően az irodaház dolgozói számos szolgáltatást vehetnek igénybe, mint például fitnesz központok, magánorvosi rendelők, posta, bankfiókok, bank automata stb. Megannyi étterem, élelmiszerbolt és a közeli piac kínál változatos étkezési és vásárlási lehetőséget mindössze pár perc séta távolságra. 

Budapest népszerű bevásárlóközpontja, a Mammut - üzletek százaival, valamint étkezési és vásárlási lehetőségekkel - szintén sétatávolságon belül található. HomeWork Irodaház központi stratégiai elhelyezkedése biztosítja a pesti oldal közvetlen elérését a Margit hídon keresztül, valamint mindössze egy villamos megállóra található a város egyik legjelentősebb tömegközlekedési csomópontja, a Széll Kálmán tér. A 4-es, 6-os és 17-es villamosok az irodaépület ellőt haladnak el, számos buszjárat és az éjjel-nappal közlekedő 6-os villamos biztosítja az irodaépület könnyű megközelítését. A 2-es metro a Széll Kálmán téren, még a 3-as metro a Nyugati Pályaudvarnál érhető el. Köszönhetően a jól kiépített tömegközlekedésnek, a Nyugati és Déli Pályaudvar mindössze 10 perc villamos útra, a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér pedig 40 perc autóútra található.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Üzlethelyiségek
  • Exclusive recepció
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Kiváló tömegközlekedés

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Belső árnyékolók
  • Álpadló
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Nagy sebességű felvonó
  • Sprinkler
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Vészhelyzeti áramellátás
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a HomeWork Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.