info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

IT Campus

1117 Budapest, Budafoki út 103-107.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: itcampus
  • Bérleti díj min.

    12 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    15 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 3.9 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 12700 nm
  • Közös területi arány: 10 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2001
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 103 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2019
  • Raktár B. díj: 6 €/hó/nm

IT Campus bemutatása

Az IT Campus műszaki adottságai, ahogy azt a név is sejtteti, úgy kerültek kialakításra, hogy az IT és telekommunikációs szektor legmagasabb elvárásainak is megfeleljenek. Noha ezek az adottságok ma is elidegeníthetetlenek tőle, úgy gondoljuk, hogy a 3 épület sokszínű felhasználhatósága miatt az IT szektoron kívül sok nem-IT profilú cég is megtalálhatja itt a számítását. Az IT Campus 12700 négyzetméteren kínál kiadó iroda területeket a 11. kerületben, a Budafoki úton. 

Az irodaterületek egyaránt alkalmasak hagyományos, úgynevezett cellás és egyterű, open-office elrendezésre. Nem csak a lokáció, de a campus ős fás belső udvara is biztosítja bérlői számára a változatos munkakörnyezetet. Ezért az IT campus egyik legkedveltebb kiadó iroda a 11. kerületben. Az IT Campus épületében elérhető fitneszterem és étterem. Az irodaház 2001-ben épült, folyamatosan karbantartott és modernizált iroda épület. Az autóval érkező bérlők számára dedikált parkoló hely bérelhető az irodaház mélygarázsában. Az irodaház rendelkezik vendégparkolóval mely kényelmessé teszi a vendégek parkolását. Az irodaházban 4 csöves Fan-Coil rendszer biztosítja az iroda területek hűtését/fűtését. Minden iroda terület rendelkezik saját vizesblokkal. 

Az IT Campus mind a városközponthoz, mind az autópályákhoz (M0, M1, M7) közel helyezkedik el. Az IT Campus Budafoki úton a tehergépjárművek súlykorlátozás nélkül (max 40 t) közlekedhetnek. Megfelelő tömegközlekedése miatt (a 33-as busz megállója közvetlenül a ház előtt, pár perc séta a 133E és a 103-as buszok megállói, 1-es villamos megállója 2 utcasarokra, a 17,41,47 és 56-os villamosok megállója kb. 10 perc sétára találhatóak) a gyalogos forgalom számára is ideális. A Kopaszi-Gát és a BudaPart közelsége tengernyi (dunányi) lehetőséget biztosít a kikapcsolódásra vagy épp a mindennapi teendők lebonyolítására. Az irodaház közvetlen közelében különböző szolgáltatások és kereskedelmi létesítmények találhatók, amelyek kényelmet és kényelmi lehetőségeket kínálnak a bérlőknek.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Fitnessz terem
  • Vendégparkoló
  • Étterem
  • Belső Park
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Belső árnyékolók
  • Álpadló
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Kamera rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a IT Campus bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

1.    Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
2.    Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
3.    Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
4.    Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
5.    A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
6.    A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.