info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

KÉSZ Mester Irodaház

1095 Budapest, Mester utca 87.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: mesterirodahaz
  • Bérleti díj min.

    9.5 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    12 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    B

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 3.5 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 1 év
  • Teljes terület: 4342 nm
  • Közös területi arány: 10 %
  • Parkolás: Felszíni parkoló
  • Építés éve: 2008
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Raktár B. díj: 5 €/hó/nm

KÉSZ Mester Irodaház bemutatása

A KÉSZ Mester Irodaház Budapest egyik legdinamikusabban fejlődő városrészében, a 9. kerület újjáépülő részén található. Szomszédságában a Lurdy Ház, Művészetek Palotája, az új Nemzeti Színház, a Millenniumi Városközpont található, ahol folyamatos fejlesztéseket hajtanak végre. A közelben a tökéletes közlekedési adottságoknak köszönhetően a meglévőkön túl számos új irodaház is épül, garantálva a terület új, központi szerepét a város üzleti életében. A KÉSZ Mester Irodaház összesen mintegy 4000 m2 bérelhető területet kínál négy szinten. Az épület adottságainak köszönhetően lehetőség van kisebb helyiségekből álló és nagyobb, egyterű egységek kialakítására is. 

A KÉSZ Mester Irodaház területén a helyiségek légkondicionáltak, padlószőnyeggel, álmennyezettel, kábelezéssel, a bérlők igénye szerinti belső kialakítással állnak a bérlők rendelkezésére. A KÉSZ Mester Irodaház több szolgáltatást kínál iroda bérlőinek: vendégparkoló, üzlethelyiségek, díjmentes parkoló övezet, belső udvar, 24 órás portaszolgálat, cégtábla kihelyezési lehetőség, recepció, biztonsági szolgálat és rugalmas belső kialakítás. A KÉSZ Mester Irodaház műszaki jellemzői: nyitható ablakok, szünetmentes áramellátás, 4 csöves Fan-Coil, álmennyezet, lift az épületben, kamera rendszer, teljeskörű üzemeltetés, belsőépítészeti tervezés és klimatizált irodák. 

A KÉSZ Mester Irodaház Autóval, kerékpárral egyaránt jól megközelíthető. Az irodaház közvetlen közelében több étterem, kávézó, vásárlási és kulturális lehetőség, egészségügyi intézmény, posta és kormányhivatal helyezkedik el. Az irodaház közelében található biciklitárolók és kerékpáros infrastruktúra megkönnyíti a bicikliseknek az épület elérését. Az iroda bérlőinek raktárbérlésre is van lehetőségük.

Szolgáltatások

  • Vendégparkoló
  • Üzlethelyiségek
  • Díjmentes parkoló övezet
  • Belső udvar
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Rugalmas belső kialakítás

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Szünetmentes áramellátás
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • Kamera rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a KÉSZ Mester Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

1.    Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
2.    Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
3.    Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
4.    Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
5.    A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
6.    A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.