info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Krisztina Palace

1123 Budapest, Nagyenyed utca 8-14.
ID: krisztinaoffice
  • Bérleti díj min.

    15 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    17 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    298

  • Max. kiadó iroda

    3204

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 2600 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 3 év
  • Teljes terület: 18000 nm
  • Közös területi arány: 6 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2010
  • Zöld minősítés: BREEAM
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.

Krisztina Palace bemutatása

A Krisztina Palace egy elegáns és minden modern elvárásnak megfelelő irodaépület, amely az iroda bérlők kényelmét a magas színvonalú épületüzemeltetéssel, mindenre kiterjedő biztonságtechnikával és az energiahatékonyság érdekében nyitásérzékelő hűtés/fűtés rendszerrel szolgálja. 

Az ismert francia építész, Dominique Perrault, továbbá Ekler Dezső főépítész által tervezett irodaépület 2 fő részre tagolódik, melyek között nagy alapterületű, parkosított belső kert helyezkedik el. A 2015. évben az irodaház két kategóriában is megkapta a BREEAM In-Use “nagyon jó” minősítést a minőségi szolgáltatásainak, környezetbarát működésének, a szervezett közlekedéshez közeli elhelyezkedésének, fejlett műszaki hátterének, és az előrelátó ingatlan üzemeltetésének köszönhetően. A BREEAM In-Use minősítéssel tovább emelkedett az épület hírneve, és még vonzóbb lett a lehetséges Bérlők számára. 

A Krisztina Palace több szolgáltatást kínál iroda bérlőinek: raktárbérlési lehetőség, vendégparkoló, exclusive recepció, étterem, belső park, 24 órás portaszolgálat, mélygarázs, cégtábla kihelyezési lehetőség, terasz/tetőterasz, biztonsági szolgálat, saját vizesblokk és magánklinika. A Krisztina Palace műszaki jellemzői: nyitható ablakok, 4 csöves Fan-Coil, friss levegő ellátás, álpadló, épület felügyeleti rendszer, álmennyezet, lift az épületben, kártyás beléptető rendszer, prémium minőségű kivitelezés, sprinkler, teljeskörű üzemeltetés, akadálymentesített épület, kettős betáp és klimatizált irodák. 

A Krisztina Palace a budai hegyek lábánál helyezkedik el a 12. kerület egyik fő közlekedési csomópontjánál. Az épületből 3 perc alatt gyalog elérhető a Déli Pályaudvar (metró), autóval 5 perc alatt a Budapestet a nyugati országrésszel összekötő M1/M7 autópályák, valamint a pesti oldalra vezető Lánchíd és Margit híd egyaránt.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Vendégparkoló
  • Exclusive recepció
  • Étterem
  • Belső Park
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Magánklinika

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Friss levegő ellátás
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Prémium minőségű kivitelezés
  • Sprinkler
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Akadálymentesített épület
  • Kettős betáp
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Krisztina Palace bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.