info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Liget Center Irodaház

1068 Budapest, Dózsa György út 84/A
ID: ligetcenter
  • Bérleti díj min.

    18 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    20 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    196

  • Max. kiadó iroda

    1325

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 6 €/nm/hó
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 10896 nm
  • Közös területi arány: 10 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 1950
  • Zöld minősítés: BREEAM
  • Parkolási díj: 100 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2001
  • Üzlet B. díj: 20 € /nm/hó

Liget Center Irodaház bemutatása

A Liget Center Irodaház a 6. Kerületben a Dózsa György út és a Városliget fasor kereszteződésénél, közvetlenül a Városliget mellett fekszik, kiváló kilátást nyújtva a Budapest legnagyobb parkjára. A Liget Center Irodaház egy, a legmagasabb színvonalon megvalósult irodaház fejlesztés, amely ötvözi a Belváros és a Városliget közelségéből adódó előnyöket. A Liget Center Irodaház összesen 10.896 m2 „A” kategóriás iroda található. 2001-ben az épület teljes felújításon esett át, a legmodernebb hűtési-fűtési rendszer került kialakításra, valamint egy négy szintes mélygarázs. 

Az irodaterületek egyaránt alkalmasak hagyományos, úgynevezett cellás és egyterű, open-office elrendezésre. A Liget Center Irodaház bérlői kényelmét szolgálja a 300 m2-es fedett terasz, világos irodaterek, modern technikai megoldások és professzionális üzemeltetés. A Liget Center Irodaház több szolgáltatást kínál bérlőinek, mint például: kávézó, kerékpár tároló, étterem, 24 órás portaszolgálat, mélygarázs, cégtábla kihelyezési lehetőség, recepció, biztonsági szolgálat, saját vizesblokk és parkosított környezet. A Liget Center Irodaház műszaki jellemzői: nyitható ablakok, 4 csöves Fan-Coil, friss levegő ellátás, álpadló, épület felügyeleti rendszer, álmennyezet, lift az épületben, kártyás beléptető rendszer, prémium minőségű kivitelezés, kamera rendszer, belsőépítészeti tervezés, klimatizált irodák és további professzionális technikai megoldás szolgálja a bérlők kényelmét. 

A Dózsa György úti elhelyezkedéséből adódóan a Liget Center Irodaház gépkocsival, kerékpárral és tömegközlekedési eszközökkel egyaránt jól megközelíthető. Tömegközlekedési ezközök: Metro: M1, Buszok: 4-es, 7-es, 30-as és 105-ös, Trolibuszok: 70, 74, 75, 78 és 79-es. A Liget Center Irodaház közelében található biciklitárolók és kerékpáros infrastruktúra megkönnyíti az iroda bérlők számára az irodaház könnyű elérését. Az irodaház közvetlen közelében különböző szolgáltatások és kereskedelmi létesítmények találhatók, amelyek kényelmet és kényelmi lehetőségeket kínálnak az iroda bérlőknek.

Szolgáltatások

  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Étterem
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Parkosított környezet

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Friss levegő ellátás
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Prémium minőségű kivitelezés
  • Kamera rendszer
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Liget Center Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.