info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Madarász Irodapark

1138 Budapest, Madarász Viktor utca 47-49.
ID: madarasziroda
  • Bérleti díj min.

    12 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    12 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    137

  • Max. kiadó iroda

    1925

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 3.5 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 3 év
  • Teljes terület: 34000 nm
  • Közös területi arány: 1,06 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2009
  • Zöld minősítés: BREEAM
  • Parkolási díj: 90 €/hó/gk.
  • Raktár B. díj: 6 €/hó/nm

Madarász Irodapark bemutatása

A Madarász Irodapark a 13. kerület zöldövezetének egyik legkedveltebb részén, a kerület ütőerének számító Váci út mentén fekszik. A Madarász Irodapark páratlan sport és rekreációs szolgáltatásokkal biztosít kényelmes és sikeres munkakörülményeket bérlőinek. ‘A’ kategóriás irodaházaink, BREEAM “Very Good” minősítéssel rendelkeznek.

 Az irodákat a bérlők egyedi igénye szerint alakítják ki, figyelembe véve a Madarász Irodapark adottságait. Ennek megtervezéséről és megvalósításáról az építtető saját építész és kivitelező csapata gondoskodik. A Madarász Irodapark karbantartását és üzemeltetését szintén a fejlesztő cégcsoport látja el. Kialakított egységek hűtéséről-fűtéséről 4 csöves, mennyezeti fan-coil rendszer gondoskodik, amely szobánként egyedi szabályozókkal rendelkezik. Nyitható, hő- és hangszigetelt ablakok, variálható padlódobozok, üveges szerkezetű álpadló és 60X60 méretű, kazettás rendszerű, álmennyezet található a bérleményekben. 

Egyedi fogyasztásmérőkkel felszerelve. Kapacitás függvényében bővülési lehetőség is elérhető. A Madarász Irodapark könnyen megközelíthető autóval és tömegközlekedéssel egyaránt. Az irodákat a legmagasabb műszaki követelményeknek megfelelően alakítják ki. A cégre szabott kialakítás lehetővé teszi a hasznos területek maximalizálását, a céges folyamatok térbeli optimalizálását. A Madarász Irodapark 3 szintes mélygarázzsal rendelkeznek, tágas beállókkal, kerékpár tárolókkal és raktár bérlési lehetősséggel. Közelben számos szolgáltatás könnyíti meg az iroda bérlők mindennapjait.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Fitnessz terem
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Parkosított belső udvar
  • Konferencia terem
  • Díjmentes parkoló övezet
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Étterem
  • ATM
  • Belső udvar
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Állatbarát irodaház
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Teakonyha

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Friss levegő ellátás
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Sprinkler
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Akadálymentesített épület
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Kettős betáp
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Madarász Irodapark bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.