info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Maros BC Irodaház

1122 Budapest, Maros utca 19-21.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: marosbc
  • Bérleti díj min.

    14 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    15 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 3000 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 3 év
  • Teljes terület: 6741 nm
  • Közös területi arány: 5.54 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 1992
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.
  • Raktár B. díj: 6 €/hó/nm

Maros BC Irodaház bemutatása

A Maros BC Irodaház két épületében összesen 6741 m² bérbe adható irodaterület és üzlethelyiség áll a bérlők rendelkezésére. A főépületben a szintek átlagos mérete 750 m², amelyek mindegyike négy egységre osztható fel, önálló mosdóval és teakonyhával. A Maros BC irodaterei természetes fényben bővelkednek. Az épületben 4 lift, köztük egy teherlift, valamint az épület mélygarázsában 69 parkolóhely, raktárhelyiségek és a bérlők kikapcsolódását szolgáló kellemes belső kert is rendelkezésre áll. A belső kertre néző 5 emeletes kisebbik épület összesen 450 m² területet kínál, amely szintenként is bérbe vehető. A Maros BC Irodaház 1992-ban épült, az évek alatt többször modernizálták és felújították, jó minőségű korszerű iroda területek bérlésére ad lehetőséget. Az irodaház bérlőihez érkezők számára a vendégparkolók biztosítanak kényelmes és gyors parkolási lehetőséget. Az iroda területek hűtését/fűtését egy 4 csöves Fan-Coil rendszer biztosítja. A Maros BC Irodaház friss levegő befúvással és nyitható ablakokkal is rendelkezik. Iroda bérlők kényelmét szolgálja a kártyás beléptetőrendszer, a 24 órás portaszolgálat és a kávézó az épület földszintjén. A kerékpárral érkezők számára rendelkezésre ál az épületben megtalálható kerékpártároló és öltöző, zuhanyzóval. A közeli Mammut bevásárlóközpontban számtalan üzlet, étterem, kávézó, bank és szolgáltatás kap helyet. A Maros BC Irodaház közvetlenül a Városmajor mellett helyezkedik el, melynek északi pontján található a fogaskerekű megállója. Számos étterem, üzlet és sportlehetőség kínálkozik az iroda közelében. A Maros BC Irodaház tömegközlekedéssel, autóval és kerékpárral egyaránt jól megközelíthető. A Maros BC irodaház Buda szívében kínál első osztályú irodatereket. Az épület kétpercnyire helyezkedik el a Széll Kálmán tértől és a Déli Pályaudvartól, ahol minden irányból összefutnak a metró-, villamos- és buszjáratok, gyors városi közlekedést és jó megközelíthetőséget biztosítva. A Városmajor zöld parkja sportolási és kulturális lehetőségekkel, az irodaház közvetlen közelében található.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Belső Park
  • 24 órás portaszolgálat
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Belső árnyékolók
  • Friss levegő ellátás
  • Álmennyezet
  • Teherlift
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Hűtőgerendás fűtés/hűtés
  • Kamera rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Maros BC Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.