info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Ménesi Office Center

1118 Budapest, Ménesi út 22.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: menesiiroda
  • Bérleti díj min.

    12 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    12 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 5 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 2 év
  • Teljes terület: 2155 nm
  • Közös területi arány: 0 %
  • Parkolás: Felszíni beálló
  • Építés éve: 2008
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 90 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2018

Ménesi Office Center bemutatása

A panorámával rendelkező Ménesi Office Center 2008-ban nyitotta meg kapuit, 2155 négyzetméter kiadó iroda területtel rendelkezik. A 4 szintes irodaház úgy került kialakításra, hogy valamennyi helyiségből és a teraszokról látható legyen ez az egyedülálló panoráma. A belső terek kialakításakor, otthonos, jó hangulatú iroda megvalósítása volt a koncepció, amit sikerült maradéktalanul megoldani. A Ménesi Office Center kiváló adottságainak köszönhetően ideális választás lehet cégek és intézmények számára. Az irodaterületek egyaránt alkalmasak hagyományos, úgynevezett cellás és egyterű, open-office elrendezésre. 

A Ménesi Office Center 2018-ban felújították, modernizálták, folyamatosan karbantartott irodaház. Az autóval érkező bérlők számára dedikált parkoló hely bérelhető az irodaház zárt parkolójában vagy mélygarázsában. A Ménesi Office Center akadálymentesített, az irodaház rendelkezik vendégparkolóval mely kényelmessé teszi a vendégek, ügyfelek parkolását. Az emeletek közötti közlekedést lift segíti. Az irodaházban 2 csöves Fan-Coil rendszer biztosítja az iroda területek hűtését/fűtését. Az irodaház közelében, sétatávolságra elérhető az Allee Bevásárlóközpont. Az épületben 24 órás portaszolgálat és biztonsági szolgálat üzemel, a nyitható ablakok, klimatizált irodák és tárgyaló bérlési lehetőség áll az iroda bérlők rendelkezésére! 

A Ménesi Office Center mind autóval, mind tömegközlekedéssel és kerékpárral kiválóan megközelíthető. Sétatávolságra elérhető a Móricz-Zsigmond körtér, mely egy nagy közlekedési csomópont, ennek köszönhetően több tömegközlekedési lehetőség is elérhető. Buszjáratok: 7, 114, 213, 240, 908, 27, 941, 972, 33, 33A. Villamos járatok: 19, 47, 48, 49, 56A. Metró: 4. Az irodaház közvetlen közelében különböző szolgáltatások és kereskedelmi létesítmények találhatók, amelyek kényelmet és kényelmi lehetőségeket kínálnak az iroda bérlőknek.

Szolgáltatások

  • Tárgyaló bérlési lehetőség
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • Felszíni parkoló
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Panorámás irodák

Műszaki jellemzők

  • 2 csöves Fan-Coil
  • Nyitható ablakok
  • Belső árnyékolók
  • Álmennyezet
  • Teherlift
  • Lift az épületben
  • Riasztó rendszer
  • Szerver szoba
  • Hangszigetelt ablakok
  • Prémium minőségű kivitelezés
  • Kamera rendszer
  • Újlenyomat beléptető rendszer
  • Akadálymentesített épület
  • Nagy, min. 3m belmagasság
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Ménesi Office Center bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.