info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Millenáris Avantgarde Irodaház

1024 Budapest, Fény utca 16.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: avantgardeoffice
  • Bérleti díj min.

    19 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    23 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 5 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 1313 nm
  • Közös területi arány: 7.76 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2009
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 130 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2021

Millenáris Avantgarde Irodaház bemutatása

A Millenáris Avantgarde Irodaház "A" kategóriás kiadó irodákat kínál az 2. kerületben, a Millenáris Parkban, Buda kereskedelmi és kulturális központjában, a Mammut bevásárló központ közelében. A Millenáris Avantgarde Irodaház építészeti jellemzőikről elnevezett irodaházakat első osztályú anyagfelhasználás és felszereltség jellemzi, a környezetre igényes iroda bérlők számára biztosít magas presztízsű, kellemes munkakörnyezetet. Az öt szintes irodaházban összesen 1313 m² bérbe adható iroda terület áll rendelkezésre, amelyek egyéni igényeknek megfelelő iroda terület kialakítást tesz lehetővé. 

A Millenáris Avantgarde Irodaház 2009-ban épült, az épület legfelső szintjén nagytárgyaló és panoráma terasz várja az iroda bérlőket. A Millenáris Park zöld területei alatt 192 parkolóhelyes, 2 szintes mélygarázs nyújt kiváló parkolási lehetőséget, Fény utca felőli lejárattal. Az irodaház földszintjén találhatóak a kiszolgáló funkciók, a recepció, a kávézó-étterem és a kapcsolódó kültéri terasz. Az irodaházban számos szolgáltatás könnyíti meg az iroda bérlők mindennapjait, többek között a kitűnő tömegközlekedés, akadálymentesített épület, mélygarázs, klimatizált irodák, 24 órás portaszolgálat, friss levegőellátás és kártyás beléptetőrendszer. 

A Millenáris Avantgarde Irodaház közelében számos szolgáltatás elérhető. Továbbá magában a Millenáris Parkban is kávézók, konferencia központ és kiállítótermek találhatók. A Széll Kálmán tér közelsége révén a város bármely pontja gyorsan és könnyedén elérhető tömegközlekedési eszközökkel és gépkocsival egyaránt. Az irodaház a Széll Kálmán téri metró állomástól, illetve a 4-6-os villamos Széna téri megállójától pár perc sétára található.

Szolgáltatások

  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Parkosított belső udvar
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Belső árnyékolók
  • Friss levegő ellátás
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Nagy sebességű felvonó
  • Kamera rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Akadálymentesített épület
  • Kettős betáp
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Millenáris Avantgarde Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.