info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Óbuda Gate Irodaház

1023 Budapest, Árpád Fejedelem útja 26-28.
ID: obudagate
  • Bérleti díj min.

    14.9 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    14.9 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    200

  • Max. kiadó iroda

    633

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 5.8 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 3 év
  • Teljes terület: 14000 nm
  • Közös területi arány: 9 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2002
  • Zöld minősítés: BREEAM
  • Parkolási díj: 130 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2016
  • Raktár B. díj: 9 €/hó/nm
  • Üzlet B. díj: 10.9 € /nm/hó

Óbuda Gate Irodaház bemutatása

Az Óbuda Gate Irodaház "A" kategóriás kiadó irodákat kínál az 2. kerületben, Óbuda kapujánál, közvetlenül a Duna parton áll, az Árpád fejedelem útja és a Lajos utca határolja. Az Óbuda Gate Irodaház több mint 14.000 m² bérbe adható iroda terület áll rendelkezésre, amelyek egyéni igényeknek megfelelő iroda terület kialakítást tesz lehetővé. 

Az irodaház a mai elvárásoknak megfelelő magas színvonalú technikai adottságokkal és szolgáltatásokkal növeli az iroda bérlők komfortérzetét. Az Óbuda Gate Irodaház hét szinten kínál iroda területeket irodabérletre, akadálymentesített, 4 lift könnyíti a bérlők házon belüli mozgását. Az épület magas színvonalú gépészeti és elektronikai kialakításokkal, rugalmasan alakítható irodaterekkel és egyedülálló panorámával várja az érdeklődőket. A nagy ablakok természetes fényt biztosítanak az itt dolgozók számára. Az irodaházból nagyszerű kilátás nyílik a városra, a partokat összekötő hidakra, bal oldalon a Parlamentre és jobb oldalon a Budai Várra. 

Az Óbuda Gate Irodaház autóval és tömegközlekedéssel (villamos, busz, HÉV) is egyszerűen megközelíthető, a közeli Margit hídon átkelve gyorsan el lehet jutni Budapest pesti oldalára is innen. Különösen népszerűvé teszi, hogy közel a belváros és az irodaház környezetében sok étkezési-, sportolási és vásárlási lehetőség adott a bérlők számára. Az épület Budáról és Pestről egyaránt kiválóan megközelíthető mind tömegközlekedési eszközökkel HÉV, busz (6, 60, 86), villamos (17, 19, 41), mind pedig személygépkocsival.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Fitnessz terem
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Tárgyaló bérlési lehetőség
  • Vendégparkoló
  • Konferencia terem
  • Étterem
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat
  • Panorámás irodák
  • Kiváló tömegközlekedés

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Friss levegő ellátás
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Hűtőgerendás fűtés/hűtés
  • Kamera rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Óbuda Gate Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

1.    Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
2.    Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
3.    Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
4.    Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
5.    A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
6.    A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.