info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Pannónia Center Irodaház

1136 Budapest, Pannónia utca 11.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: pannoniacenter
  • Bérleti díj min.

    9.5 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    11.5 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    B

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 4.95 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 1 év
  • Teljes terület: 3000 nm
  • Közös területi arány: 15 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 1974
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 100 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 1998

Pannónia Center Irodaház bemutatása

A Pannónia Center Irodaház Szent István körút vonzáskörzetében fekszik. A 10 szintes irodaház a Pannónia és Katona József utca kereszteződésénél, 200 m-re a Szent István körúttól kínál irodabérleti lehetőségeket. Az épületet 1998-ban újítottuk fel teljes körűen és azóta is folyamatosan korszerűsítették, karbantartották. A Pannónia Center Irodaház 3000 négyzetméter kiadó iroda területtel rendelkezik egy 10 szintes irodaépületben.A légkondicionált irodákkal rendelkező irodaház kisebb és nagyobb cégeknek egyaránt ajánl megfizethetõ irodahelyiségeket, melyek hosszabb vagy rövidebb idõre is bérelhetõk rugalmas bérleti feltételek mellett. 

A központi elhelyezkedés szolgáltatások (étterem, bank, üzletek) széles palettáját nyújtja a közelben. A légkondicionált irodákkal rendelkező Pannónia Center Irodaház kisebb és nagyobb cégeknek egyaránt ajánl megfizethetõ irodahelyiségeket, melyek hosszabb vagy rövidebb idõre is bérelhetõk rugalmas bérleti feltételek mellett. Bérlőink kényelmét szolgálja az őrzött parkoló, a recepciós szolgáltatás, a postaszolgálat és a büfé. A Pannónia Center Irodaház 24 órás biztonsági szolgálat működik. Az autóval érkező bérlők számára dedikált parkoló hely bérelhető az irodaház mélygarázsában. Az irodaház rendelkezik vendégparkolóval mely kényelmessé teszi a vendégek parkolását. 

A Pannónia Center Irodaház gyalogosan 2 percre van a Vígszínháztól és könnyen megközelíthetõ autóval, metróval, busszal, villamossal és a trolibusszal is. A Nyugati pályaudvar szintén a közelben található, így a vasút is gyalogosan elérhetõ. 200 m-re a Szent István körúttól (4-6, 2, villamos, 3 Metro) Az ingatlan gyalogosan 2 percre van a Vígszínháztól. Az irodaház közvetlen közelében különböző szolgáltatások és kereskedelmi létesítmények találhatók, amelyek kényelmet és kényelmi lehetőségeket kínálnak az iroda bérlőknek.

Szolgáltatások

  • Vendégparkoló
  • Üzlethelyiségek
  • Étel és ital automata
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • Felszíni parkoló
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Belső árnyékolók
  • Álmennyezet
  • Központi fűtés
  • Lift az épületben
  • Riasztó rendszer
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Kettős betáp
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Pannónia Center Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.