info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Páva Point Irodaház

1094 Budapest, Páva u. 8.
ID: pavaoffice
  • Bérleti díj min.

    7.9 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    10.9 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    20

  • Max. kiadó iroda

    390

  • Kategória

    B

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 6.9 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 1 év
  • Teljes terület: 5500 nm
  • Közös területi arány: 0 %
  • Parkolás: Felszíni beálló
  • Építés éve: 1990
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 90 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2000

Páva Point Irodaház bemutatása

A Páva Point Irodaház Budapesten, a 9. kerületben, a Mester u. - Ferenc körút - Üllői út által határolt újjáépített területen, a Páva utcában alatt található. A Páva Point Irodaház különböző méretű és elrendezésű irodákban és egy utcafrontos üzlethelyiséget kínál. A Páva Point Irodaház adottságainak köszönhetően lehetőség van kisebb-nagyobb irodaterek kialakítására a bérlői igényeknek megfelelően. 

A Páva Point Irodaház 5500 négyzetméter bérbe adható területtel rendelkezik. Kisebb ipari- és gyártótevékenységre (varroda, fogtechnika, nyomda, műterem...stb.) alkalmas helyiségek is bérelhetők. 

A Páva Point Irodaház több szolgáltatást kínál iroda bérlőinek raktárbérlési lehetőség, székhelyszolgáltatás, 24 órás portaszolgálat, felszíni parkoló, cégtábla kihelyezési lehetőség, recepció, biztonsági szolgálat, iroda takarítás, saját vizesblokk és teakonyha. 

A Páva Point Irodaház Modern műszaki jellemzői: 2 csöves Fan-Coil, nyitható ablakok, központi fűtés, split klíma, lift az épületben, kamera rendszer, beléptető rendszer és klimatizált irodák. 

A Páva Point Irodaház könnyen megközelíthető autóval és tömegközlekedéssel egyaránt. A kerékpárral és rollerrel érkezők is biztonságban tudhatják a járművüket. A magasföldszinten elhelyezett bicikli- és rollertárolókban kényelmes és könnyen megközelíthető parkolási lehetőséget biztosítunk az iroda bérlők számára. 

A Páva Point Irodaház közvetlen közelében több étterem, kávézó, vásárlási és kulturális lehetőség, egészségügyi intézmény, posta és kormányhivatal helyezkedik el. Az irodaház közelében található biciklitárolók és kerékpáros infrastruktúra megkönnyíti a bicikliseknek az épület elérését. Tömegközlekedési eszközök: Villamos: 30-30a, 2, 4-6, Busz: 12, 23, 15,54, Metró: 3. metró és HÉV is elérhető.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Székhelyszolgáltatás
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Felszíni parkoló
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Iroda takarítás
  • Saját vizesblokk
  • Teakonyha

Műszaki jellemzők

  • 2 csöves Fan-Coil
  • Nyitható ablakok
  • Központi fűtés
  • Split klíma
  • Lift az épületben
  • Kamera rendszer
  • Beléptető rendszer
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Páva Point Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.