info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Pódium Irodaház

1065 Budapest, Nagymező utca 44.
ID: podiumirodahaz
  • Bérleti díj min.

    15 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    15 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    225

  • Max. kiadó iroda

    2099

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 2490 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 5740 nm
  • Közös területi arány: 4.5 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 1993
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2015

Pódium Irodaház bemutatása

A Pódium Irodaház épületében kilenc szinten összesen 5 739 m² bérbe adható iroda terület, háromszintes mélygarázs, és 24 órás biztonsági szolgálattal rendelkező recepció található. Minden bérlemény saját teakonyhával és mosdóval van felszerelve. Zuhanyzók, öltözők, valamint a mélygarázsban kialakított kerékpártárolók is a bérlők rendelkezésre állnak. Az irodaterületek egyaránt alkalmasak hagyományos, úgynevezett cellás és egyterű, open-office elrendezésre. 

A Pódium Irodaház természetes fényben gazdag, az ablakok nyithatók és belső árnyékolókkal felszereltek. Az akadálymentesített Pódium Irodaházban négycsöves fan-coil rendszer működik. A felső emeleteken található bérleményekhez saját terasz tartozik, a 7. emeleti közös terasz pedig minden iroda bérlő számára elérhető. A Pódium Irodaház több szolgáltatást kínál bérlőinek, mint például: kerékpár tároló, vendégparkoló, 24 órás portaszolgálat, mélygarázs, cégtábla kihelyezési lehetőség, terasz/tetőterasz, recepció, öltöző, zuhanyzó, biztonsági szolgálat, saját vizesblokk és teakonyha. 

A Pódium Irodaház Budapest szívében, a Nagymező utcában – a „budapesti Broadway”-n – található, metróval, trolibusszal és busszal egyaránt könnyedén megközelíthető. Az épület közvetlen közelében szállodák, színházak, éttermek, kávézók, kulturális-, egészségügyi központok, pénzintézetek, valamint kormányhivatalok helyezkednek el. Ezenkívül rövid sétával élelmiszerboltok, fitneszterem és ruhatisztító is elérhető. 

A Pódium Irodaház tömegközlekedési eszközzel, autóval és kerékpárral egyaránt jól megközelíthető. Közelben elérhető tömegközlekedési eszközök: troli: 70, 78 Zichy Jenő utca; 72,73 Arany János utca, metró: M3 Arany János utca, M1 Opera busz: 9 Arany János utca, 105 Opera.

Szolgáltatások

  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Teakonyha

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Belső árnyékolók
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • LED világítás
  • Kamera rendszer
  • Sprinkler
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Pódium Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

1.    Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
2.    Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
3.    Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
4.    Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
5.    A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
6.    A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.