info@karagroup.hu
+36 70 732 3737
A Váci 175 Irodaház közel 1.500 m² területen biztosít kiváló minőségű és kiemelkedően jó ár/érték arányú irodaterületet. Az „A” kategóriás Váci 175 Irodaház 1997-ben épült, folyamatosan karbantartott, modernizált épület. A Váci 175 Irodaház területén lehetőség van felszíni parkoló bérlésére. Az épület földszint + négy emeletes. Az irodaterületek egyaránt alkalmasak hagyományos, úgynevezett cellás, és egyterű elrendezésre. A Váci 175 Irodaházban az alábbi szolgáltatások érhetőek el: kerékpár tároló, öltöző, zuhanyzó, raktárbérlési lehetőség, 24 órás portaszolgálat, recepció, felszíni parkoló, nyitható ablakok, klimatizált irodák, kamera és riasztórendszer. A természetes fényben bővelkedő irodaterületek ablakai nyithatók.
A közelben található kerékpárút összeköttetést nyújt a biciklivel közlekedők számára, az irodaházban pedig biciklitároló, öltöző és zuhanyzó áll az iroda bérlők rendelkezésükre. A Váci 175 Irodaházban számos közös szolgáltatás áll az ott dolgozók rendelkezésére. Emellett a földszinten és a bejáratnál 24/7 portaszolgálat működik, amely biztonságot és segítséget nyújt az iroda bérlőknek. Az épületben raktárbérlésre is van lehetőség. A Váci 175 Irodaház könnyen megközelíthető autóval és tömegközlekedéssel egyaránt. Sétatávolságra elérhető a metró és számos buszjárat. A Duna Pláza közelsége további szolgáltatásokat, éttermeket és kávézókat is kínál.
A Váci 175 Irodaház Budapest szívében, a Váci úti irodafolyosón található, a Gyöngyösi utcai metrómegálló közelében. Személygépkocsival és tömegközlekedéssel is kiválóan megközelíthető, az Árpád híd közelsége biztosítja a Budára való gyors átjutást. Személygépkocsival az irodaház mélygarázsában vagy a közeli fizetős parkolókban lehet megállni. Közvetlenül elérhető a hármas metró Gyöngyösi úti megállójából, 105, 120, 914, 950 buszjáratok, hajókikötő a közelben, gépkocsival a belváros öt perc, P+R parkoló lehetőség, ingyenes felszíni parkolás a közelben.
Akkor csak ennyit kell tennie:
Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!
A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.
Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.
Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.
Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.
Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.
Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.
Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.
Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.
Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.