info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Victor Hugo Irodaház

1132 Budapest, Victor Hugó utca 18-22.
ID: vhioffice
  • Bérleti díj min.

    9 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    15 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    18

  • Max. kiadó iroda

    140

  • Kategória

    B

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 1830 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 1 év
  • Teljes terület: 3040 nm
  • Közös területi arány: 0 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 1974
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 95 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2015

Victor Hugo Irodaház bemutatása

A XIII. kerület központi részén, a Victor Hugo utcában található épület B kategóriás irodákat kínál leendő bérlőinek. Az Új-Lipótváros forgalmas belterületi részén, a Nyugati pályaudvartól pár perces sétára helyezkedik el. Victor Hugo Irodaház környéke az utóbbi néhány évben erőteljes fejlődésnek indult, több jelentős beruházás valósult meg sikeresen az épület közvetlen környezetében. 

A hagyományos elrendezésű középfolyosós épületben jellemzően 20-100 m2 alapterületű, utcára néző klimatizált irodák belelhetők. Az épület ad otthont Budapest legnagyobb internet cserélő központjának, a BIX-nek, így bérlőink többsége internet es szerver hosting szolgáltatással foglalkozó társaságok. A Victor Hugo Irodaház maximális kihasználtsággal működik, ami a kedvező elhelyezkedésnek éppúgy köszönhető, mint azon specifikus műszaki megoldásoknak, melyek lehetővé teszik a bérlői igények egyedi kiszolgálását.

 A vasbeton szerkezetes, ötemeletes irodaház minden irodahelyisége természetes fénnyel megvilágított, klimatizált, emellett a bérlők elégedettségét szolgálja két lift, és az épület előtti parkoló is. Az iroda bérlők kényelmét szolgálja a kártyás beléptető rendszer, nyitható ablakok, 24 órás portaszolgálat és klimatizált irodák. Az irodaépület rendelkezik vendégparkolóval és kamerarendszerrel. 

A környék közlekedése igen élénk, így a Victor Hugo Irodaház tömegközlekedéssel és gépjárművel, kerékpárral egyaránt könnyen megközelíthető. A Victor Hugo Irodaháztól néhány perces sétára található az M3-as metró, a 76-os trolibusz és a 33 autóbusz megállója. A bérlők számára a gépkocsik elhelyezése az irodaház előtti parkolóban biztosított. Az irodaház közvetlen közelében különböző szolgáltatások és kereskedelmi létesítmények találhatók, amelyek kényelmet és kényelmi lehetőségeket kínálnak a bérlőknek.

Szolgáltatások

  • Étterem
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Teakonyha

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Szünetmentes áramellátás
  • Belső árnyékolók
  • Optikai kábel
  • Split klíma
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Szerver szoba
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Victor Hugo Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.